Allereerste bericht

Dit is de perfecte dag om een blog te beginnen maar dat dacht ik ook bij mijn voorgaande blogs. Mijn naam is Jolieke en ik ben 17 jaar oud. Zelf vind ik het leuk om te schrijven, vandaar ben ik ook al een aantal blogs begonnen maar ik wist nooit een leuk onderwerp en raakte al snel uitgepraat over alles.

Ongeveer een week geleden dacht ik bij mezelf, waarom schrijf ik niet gewoon over mezelf, hoe ik over dingen denk en wat ik leuk vind? Dat is iets waar ik nooit over uitgepraat kan raken. Dat vond ik een goed idee, en daarna moest ik nog een goede site hebben om ‘weer’ op te beginnen. Na een tijd zoeken en allerlei sites bekijken, leek dit mij de leukste site en zag ik veel positieve reacties over WordPress. De dagen dat ik berichten op mijn blog wil plaatsen zullen Dinsdag en Donderdag zijn. Verder hoop ik dat ik jullie voldoende geïnformeerd heb en hoop dat jullie het leuk lijkt.

Liefs,

adventure

6 gedachtes over “Allereerste bericht

Geef een reactie

